Principal Consultant Actuarial Technology

Triple A – Risk Finance is een toonaangevend advies bureau binnen de actuariële sector. Wij bedienen onze klanten van a tot z op het gebied van risico management. De afgelopen jaren is er een duidelijke trend te zien waarbij IT oplossingen steeds belangrijker worden in combinatie met inhoudelijke sector kennis. Het Actuarial Technology team van Triple A richt zich op deze markt.

Je functie

Als Principal Consultant binnen de Business Line Actuarial Technology zorg je als Lead Consultant samen met je directe collega voor de verdere groei van de Business Line. Daarnaast werk je inhoudelijk mee aan opdrachten gericht op het snijvlak van de IT en het actuariaat. Dit houdt in dat je jouw actuariële kennis en visie gebruikt voor innovatieve oplossingen en verbeteringen vanuit de IT voor de actuariële sector. Tevens ben je in staat projecten te leiden, junior consultants aan te sturen en op te leiden en heb je affiniteit met het uitbouwen van het klantenportfolio.

Je profiel

We zoeken een ervaren Principal Consultant met een afgeronde opleiding in de richting van Econometrie, Actuariaat, Wiskunde of Informatica. Je hebt (in het verleden) ervaring opgedaan met programmeren en modelleren, je bent analytisch sterk, communicatief zeer vaardig, resultaatgericht, innovatief en ondernemend.

• Je hebt meer dan 10 jaar werkervaring bij een verzekeraar of een adviesbureau, onder meer op het gebied van Risk Modelling en project management;
• Je hebt een sterke visie op het gebied van Risk Modelling en de combinatie van Risk en IT;
• Je hebt interesse in het omzetten van actuariële en kwantitatieve vraagstukken in modellen en het verbeteren van rekenprocessen;
• Je bent ondernemend, ambitieus, leergierig en een teamspeler;
• Door je sterke communicatieve vaardigheden inclusief een goede beheersing van de Engelse taal ben je een sparringpartner voor je collega’s en klanten;
• Je hebt een netwerk in de verzekeringsindustrie en vindt het leuk om bestaande klantrelaties uit te bouwen;
• Je hebt ervaring met People Management of de ambitie om dit te ontwikkelen.

Ons aanbod

Wij bieden je een uitdagende functie binnen een hecht, jong team van professionals in een ambitieuze, gedreven en no-nonsense organisatie. We bieden je de mogelijkheid om opleidingen en cursussen te volgen die je ondersteunen in je werk. Persoonlijke en professionele groei staan binnen onze dynamische kennisorganisatie centraal.

Stuur ons je motivatie en cv

Kom jij onze organisatie als inhoudelijke senior versterken? Maak gebruik van het onderstaande formulier om ons je cv, cijferlijsten en motivatie te sturen. Of mail naar werken@aaa-riskfinance.nl, t.a.v. Vivianne Collee. Voor aanvullende informatie kun je bellen met Vivianne, zij is te bereiken op 06 – 83 52 59 00.

Ons sollicitatieproces

Sollicitatie

Bij ontvangst van je sollicitatie worden je cv en motivatie beoordeeld en wordt er een voorselectie gemaakt.

01
Eerste gesprek

Als je de voorselectie succesvol doorloopt, word je uitgenodigd voor een eerste gesprek bij ons op kantoor.

02
Tweede gesprek

Na het eerste gesprek ontvang je ofwel een uitnodiging voor een tweede gesprek, of een goed beargumenteerde afwijzing.

03
Aanbod

Als je het tweede gesprek met succes doorloopt ontvang je een persoonlijk aanbod. Dit aanbod bespreken we met elkaar.

04
In dienst

De arbeidsovereenkomst wordt getekend, de screening wordt opgezet en je bent klaar voor je eerste werkdag.

05

Solliciteer

Principal Consultant Actuarial Technology

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, jpg, Max. bestandsgrootte: 32 MB.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, jpg, Max. bestandsgrootte: 32 MB.
  • Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie voor doeleinden zoals beschreven in het privacy statement en worden opgenomen in onze database.

© 2024 AAA Riskfinance. Alle rechten voorbehouden.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.