‘De inzet van van procesdata voor optimalisatie van processen in de financiële dienstverlening’ is het onderwerp van de workshops die Triple A – Risk Finance samen met Talent & Pro en Redmore organiseert op 4 juli en 3 oktober.
Het afsluiten van een hypotheek, het indienen van een schadeclaim of het aanvragen van een nieuwe verzekering: het vergt de gemiddelde verzekeraar, tussenpersoon of bank ondanks automatisering en digitalisering nog altijd veel tijd en moeite om de klant naar wens te bedienen en conform eisen van de toezichthouder te leveren. Grote investeringen in lean trajecten om op een later tijdstip te achterhalen waar het misloopt zijn een veel voorkomend gevolg hiervan. En dat terwijl er in een gemiddelde organisatie in klant en backoffice processen ongelofelijk veel data vastgehouden wordt over die processen zonder dat daar iets mee gebeurt.
Bij deze workshop gaan wij in op de mogelijkheden van het inzetten van uw procesdata om snel en gemakkelijk inzicht te krijgen in knelpunten aan de hand van een aantal inspirerende en praktische voorbeelden uit de financiële dienstverlening.
Programma
14:30 – 14:45 Ontvangst
14:45 – 15:00 Welkom
Korte voorstelronde
Inleiding & 3 prikkelende stellingen
15:00 – 15:15 Discussie over stelling 1
15:15 – 16:15 Introductie process mining
16:15 – 17:15 Workshop ‘Continue verbeteren met data’
17:15 – 17:45 Thema: Oplossen knelpunten & zoeken naar root cause o.b.v. data
17:45 – 18:00 Discussie over stelling 2
18:00 – 18:05 Afsluiting
18:05 – 18:30 Netwerkgelegenheid met borrelhapjes en drankjes
AanmeldenSpreker: | Thijs van Tol |
---|---|
Wanneer | 03 oktober 2018 14:30 - 18:30 |
Waar | Leidscheweg 90, Utrecht Bekijk op kaart |
Voor wie | (team)managers of manager operations in de financiële dienstverlening |
Kosten | Gratis |
Aanmelden | Zie hieronder |
Neemt u dan contact op met Thijs van Tol
Aanmelden kan via deze button.
Aanmelden© 2024 AAA Riskfinance. Alle rechten voorbehouden.